Ohita sivupalkki
Ammatillinen koulutus
- Ammatillisen koulutuksen arviointien vuosikello
- Oppimistulosten arvioinnit
- Teema- ja järjestelmäarvioinnit
- Ammatillisen koulutuksen tuottama osaaminen suhteessa ammattikorkeakouluopintojen vaatimuksiin
- Arviointi ammatillisen koulutuksen tutkintojärjestelmästä ja sen kehittämisestä
- Koulutusjärjestelmän kyky vastata jatkuvan oppimisen haasteisiin äkillisissä rakennemuutoksissa
- Merenkulkualan koulutuksen arviointi 2020–2022
- Näyttötoiminnan laatu ja näytöissä osoitettu osaaminen
- Opinto-ohjauksen uusia muotoja koskeva arviointi (OHJA) 2022-2024
- Opiskelijoiden kasvu aktiivisiksi ja kriittisiksi kansalaisiksi toisella asteella
- Poikkeuksellisten opetusjärjestelyjen vaikutukset tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden toteutumiseen
- Varhaiskasvatuksen koulutusten arviointi
- Yksilöllisten opintopolkujen toteutuminen ammatillisessa koulutuksessa
- Ammatillisen koulutuksen erityisen tuen arviointi
- Maahanmuuttajien koulutuspolut
- Työelämässä oppiminen ja työelämäyhteistyö ammatillisessa koulutuksessa
- Maahanmuuttajien koulutukseen integroitumisen hyviä käytäntöjä
- Opiskelijan siirtymät ja opintopolun sujuvuus koulutuksen nivelvaiheissa
- Yrittäjyys ammatillisessa koulutuksessa ja korkeakouluissa (Yrtti-arviointi)
- Oppilas- ja opiskelijahuoltolain toimeenpanon arviointi
- Ammatillisen koulutuksen osaamisperusteisuus, asiakaslähtöisyys ja toiminnan tehokkuus
- Ammatillisen koulutuksen oppimistulosten arviointijärjestelmän arviointi ja kehittäminen (meta-arviointi)
- Merenkulkualan koulutuksen arviointi
- Laadunhallinnan arviointi ja tuki
- Yhteenvetoja ammatillisen koulutuksen arviointien tuloksista